www.fygas.net

Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Γ. Σανγκόϊ: «Ο Απόλλωνας θα είναι πάντα στην καρδιά μου»

Ο Γκαστόν Σανγκόϊ περνά τις τελευταίες στιγμές της παρουσίας του στην Κύπρο. Θα λέγαμε ότι το σώμα του βρίσκεται στην Κύπρο, αλλά το μυαλό του (όπως είναι λογικό) βρίσκεται στην Ισπανία και στην Σπόρτιγκ Χιχόν.

Ο Αργεντινός επιθετικός, ήταν καλεσμένος το βράδυ της Δευτέρας στην τηλεόραση Νιμόνια (NTV) και στην εκπομπή «N-Sports», όπου είπε πολλά και ενδιαφέροντα: «Ευχαριστώ όλους στην ομάδα, που με βοήθησαν αυτά τα τρία χρόνια. Τους προπονητές, την διοίκηση, τους συμπαίκτες μου και φυσικά τον κόσμο. Με έκαναν να νιώθω ότι βρίσκομαι στο σπίτι μου. Ο Απόλλωνας θα είναι πάντα στην καρδιά μου».

Σύμφωνα με ισπανικά δημοσιεύματα, η Σπόρτιγκ Χιχόν τοποθέτησε ρήτρα 20 εκατομμυρίων ευρώ στο συμβόλαιο που υπέγραψε ο Γκαστόν Σανγκόϊ: «Αυτό δείχνει ότι με πιστεύουν πάρα πολύ στην Σπόρτιγκ. Για αυτό, θα δώσω τα πάντα για να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις που θα έχουν στη νέα μου ομάδα. Να δουλεύω σκληρά, έτσι ώστε να είμαι καλύτερος, από ότι ήμουν στην Κύπρο», ανέφερε ο Αργεντινός άσος.

Επίσης, ο 25χρονος επιθετικός απάντησε στο ερώτημα ποιο θεωρεί το καλύτερο γκολ που σημείωσε αυτά τα τρία χρόνια στην Κύπρο; «Το καλύτερο θεωρώ ότι ήταν αυτό που πέτυχα με απευθείας εκτέλεση κόρνερ με την ΑΠΕΠ. Αλλά, αυτά που θα κρατήσω για πάντα στην μνήμη μου και θα πάρω μαζί μου στην Ισπανία, είναι τα τελευταία κόντρα στην ΑΕΛ».

24sports.com.cy
Τελευταίες ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου